13 Mart 2017 Pazartesi

Olgun 30 Yaş Sendromu



   

    Merhaba hoşgeldiniz , hiç 30 yaş sendromu denilen bir şey duydunuz mu ? Hatırlıyorumda geçen yıl hazırlık okurken ingilizce dersime giren öğretmenlerimde birisi 30 yaşında olup halen daha evlenemediği için sıkıntı yapıyordu yani 29 iken yapmaya gerek yok :)

   Ne 30 bilmiyorum ama hani birisi esner diğerine de esneme gelir ya aynen böyle bir duruma gelmiş 30 yaş sendromu hatta daha ileri gibi kronikleşmiş ve hastalığa yol açar hale gelmiş ...

Eğer benim diğer yazılarımı takip ettiyseniz ben sürekli yaptığımız ve sahip olduklarımıza karşı sabırlı veya diğer bir dille pozitif olarak davranmayı tavsiye eden ama bunu örneklerle anlatmıştım .

Şuan sizlerle paylaşmak istediğim şey ; 30 yaş sendromuna giren değil de 30 yaşına gelip bardağın dolu tarafından bakan bir abinin sözleri olacak .Kendisi bize tavsiyede bulunmak istiyor .


  Hayata Dört  Etkisi 
1) Hayata erken başlamak herzaman iyidir .13 yaşımdan beri dinimle ilişkiliyim . 20 yaşında evlendim ve 21 yaşımda baba olup ilk kitabımı yazdım .Eğer bunlara erken başlamasaydım şuan bu seviyede olamazdım .

2) Ailene gereken önemi ver ve onlar için dua et.Zaman geçer ama biz yaptıklarımızla kalırız bu sebeple vakit geç olmadan onlara gereken önemi ver .

3) İyi şeyler yaşamın bir parçası olduğu gibi kötü ve istemediklerimizde yaşamın bir parçasıdır .Bu sebepledir ki , hayatta sürekli güzel şeyler olmasını umut etme .Bu hava durumu veya mevsimler gibidir .Yağmurlu hava güzel değildir bir çoğu için fakat getirisi güzeldir ki bunu yağmur yağmadan bilemezdik .Sabırlı ol .

4) Hayat gerçekten kısa , ne istediğini bilmiyorum ama tek bildiğim var ki insanlar ölüm yataklarında çoğunlukla neler yaptıklarını değilde neler isteyip yapamadıklarını düşünüyorlar .Allah istediklerinizi gerçekleştirmekte yardımcınız olsun ve hakkınızda hayırlısını versin .

  İlişkiye Dört Etkisi 
1) Herkesin onuru var , onları incitmek yerine anlayışlı ol eğer konuşmak istemezsen uzak dur bu kalp kırmakdan iyidir
2) Affetmeyi unutma , her insan yanlış yapar .

3) En önemli olanla , sana vakit verene vakit ayırmayı unutma

4) Kendine vakit ver , her gün günlük olarak ne yaptığını incele ve yanlışlarını çöz .Yanlış yapınca üzülme , kendini hesaba çekmek bir yanlışı yüz kere yapmayı engeller.

Kişisel Gelişimde 5 Etkisi 
1) Hergün kendini , zekanı geliştirecek aktivitelerde bulun .Bu kitap okumak ile , videolardan öğrenerek veya istediğiniz konu üzerinde kendinizi geliştirmek olabilir. Her günün birer inci kadar önemli olduğunu unutmayın .
2) Elindekinin değerini bil .
3) Amaçların olsun , düşünki bir yola giriyorsun amaçsız olmaz değil mi? Amaçsız insan nereye gideceğini bilemez .
4) Özgüvenin olsun , kendine güven .
5)Bir şeye başlamak için pazartesileri , ay başlarını , yılın ilk gününü bekleme bir bakmışsın hiç gelmez ...

   Aslında önemli olan güzeli görebilmekti. Belki de sevgiliye ulaşabilmekdi büyümek , belki de hayallerine bir adım daha yaklaşmak ....

Önceki Yazı
Sonraki Yazı

YAZAR HAKKINDA

0 yorum: