12 Nisan 2017 Çarşamba

Seminer VS Ders


seminer vs ders

    Dün özel bir üniversite de seminere katıldım ve kendime şöyle bir dönüp baktığım da seminerlerin bana okulda ki eğitimden daha çok kattığını düşünmeye başladım .Çünkü her şeyi yapmamız için gereken şey aslında kendimize inanmak ve bu yolda çalışabilecek azme sahip olmakdır ,emin olun ki istemediğiniz bir şey için azimli olamazsınız.

  Öğrenme başlığı altında ikisini karşılaştırınca , okul da teknik bilgiyi alıyorsun , seminer de ise başaran insanların hikayelerini dinliyor , onların bizden farklı olmadıklarını ve düşünce yapılarını anlayabiliyorsunuz .Evet güzel de , seminerde aldığımız bu heyecan eğitimin eksiğini kapatamaz diye düşünürsek aklıma Elon Musk'a roket yapmayı nereden öğrendiniz dediklerinde ;

  Kitaplardan öğrendim , demiştir.

 Okulda gereksiz geçen vakitleri , zaten bildiğiniz basit şeylerin öğretilmesi , öğretmenlerin kaprisleri de bunun üzerine eklenince okulun sadece disiplinsiz insanlar için olmadığı görülüyor .

Neden sadece disiplinsiz insanlar için diyorum ? çünkü disiplinli kişi zaten sorumluluğunu bilip , sevdiği konu üzerinde vakit harcayan kişidir.Böyle deyince aklınıza sıkıcı bir konu gelmesin , oyun yapmak , kod yazmayı öğrenmek , dizayn üzerine bilgileri edinmek , yazmak ... sevdiğiniz her şey

 Seminerlere katılıp işveren kitlesinin düşünce tarzını öğrenmenin size katkısı olacağını düşünüyorum .
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

YAZAR HAKKINDA

0 yorum: