11 Mart 2017 Cumartesi

Sevgisi İçin Düşen Adam



       Saat tıklıyor , zaman su gibi akıp gidiyor .Yarın daha iyi , daha başka birisi , bugün gördüğün seni hayallerinde ki sen'e dönüştürmek istiyorsun .Kendini başarıyor  görüyorsun ,ulaşmak istediğin hayallerin amaçların var.Tebrikler , hayallerin seni dünya ki bütün insanlar içerisinde 5% lik bölüme girmeni sağladı .

   Sana yaşanmış bir hikaye anlatmak istiyorum .Fakat bundan önce insanlar arasında yayılmış yanlış bir düşünceyi size açıklamak istiyorum .

   Başarısız olmakdan korkmanın seni başarısızlıkdan uzak tutacağına inanıyor olabilirsin .Büyük yalanlar ...

 Ben sürekli başarısızlıkdan korkarsam bu beni başarıya götürür diye düşündüm fakat yanılmışım .Sürekli başarısızlığa düşenlere bakıp , asla böyle olmak istemem diye düşünürdüm .

Bir gün yolda yürürken çok yaşlı bir adam gördüm .Bu adam çok zor bir şekilde yürüyordu ve yoldan karşıya geçerken düştü .

 Hemen gittim ve ka1kması için yardım ettim .Yaşlı adam teşekkür etti ve aramızda kısa bir konuşma geçti..

 Tam konuşmamızı bitirmiş , ayrılırken ona ; güvenli yerlerde dur , güvende ol dedim .

Yaşlı Adam bana döndü ve 'yürümeyi seviyorum , yürümeye olan sevgim düşmeye olan korkumdan daha yüksek' dedi

Yaşlı adama ' peki ya güvenliğin ne olacak ? düştüğünde kendini incitiyorsun , biryerinin kırılmasını ister misin?' dedim

Yaşlı adam aynen şu şekilde cevapladı ; Yaşamak ne yapmak istiyorsan onu yapmak demekdir.Eğer sevdiğim şey için düşecek isem , öyleyse hazırım .'

 Sonra ayrıldık ve onu bir daha görmedim .Fakat yaşlı adamın söyledikleri aklımdan çıkmıyordu .

Çünkü yeni bir şey farketmiştim .Bildiğin gibi , ben sürekli düşmekden korkmuştum , düşmekden çılgınca korkmuştum , sadece yürümek istemiştim yani başarmak ...

Çünkü korku beni sürekli başarmaya iter zannetmiştim ..Yanılmıştım oysaki ..

Bugünden sonra başarıya ulaşmanın anahtarını bulmuştum .Başarmanın anahtarı ; Sevmekdi ...Sevdiğini yapmakdı .

Düşündümde o yaşlı adam düşmekden korksaydı yürümeye bile cesareti olmazdı .Sevdiği şeyi yapamazdı .

Fakat yürümeye duyduğu sevgi ona sevdiği şeyi yapmak için bütün cesareti vermişti .Hatta sadece yürümek adına , 10 kere düşmeyi göze alıyordu

Sanmıyorum ki bu yaşlı adam ölüm yatağında bunun için pişman olacak çünkü zaten istediği , sevdiği şeyi yapmakdan onu uzak tutan hiçbir şey yok ...

 Artık bende ,sende ...Bizi tutan ne ? Sen de yürümeyi sevdiğin  için düşmeyi , sevdiğin şeye ulaşmak için her şeyi göze alıyor musun ?
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

YAZAR HAKKINDA

0 yorum: