19 Şubat 2017 Pazar

En Mutlu Sabahlar Motivasyonla Baslar


 motivasyon


                                               Sabah Motivasyonu 
 Başarılı ,mutlu , pozitif , elindekinin değerini bilen ,yeni bir günden beklentisi olan , uygulaması gereken planı olan kişiler güne motive olmuş , pozitif enerji ile dolmuş bir şekilde başlar.Peki sen, neden her güne pozitif düşünce , sana her zaman yakışan o güzel gülümseme ile başlamayasın ?Diğer insanlardan neyin eksik .Haydi bakalım , nice mutlu sabahlar 

        En Mutlu Sabahlar Motivasyon İle Başlar 



  • Hayat çok güzel ve ben yeni bir güne uyandığım için mutluyum .Sahip olduğum her şey için minnettarım.Her yeni gün hedeflerime ulaşmak için bir diğer şanstır .Eski eskide kaldı ,artık kazanmanın zamanı .Şimdinin değerini bileceğim.
  • Hayatımı üzülerek geçiremem , bu benim hayatım ve her insanın kaderi kendi elindedir .Hayatımı boşa harcamayacağım.
  •  Geçmişten ancak ve ancak ders öğrenir , ilerime bakarım
  • Sürekli düşünen ve hayal kuran birisi yerine ben harekete geçmeyi tercih ediyorum.
  • Etrafımdaki insanlar çok hoş ve yapmam gereken negatif olanlardan uzak durmak .İnsanlara iyi davranmak bedava ve ancak bana yarar sağlar.
  • Kendime inanıyorum , planlarımı uygulayacak ve bu günü en güzel şekilde kullanacağım 
  • Bu günün güzel olacağına inanıyorum .
               En Güzel Günler Sizlerin Olsun 




Hoşunuza gidebilecekler : 

                                    4 Yıllık Üniversite Nasıl Bir Yılda Biter

                                   Daha İyi Şimdiler

                                   Kayıp Hayatlar ' Plansızlar'

                                   Hayallere Ulaştıran İlk Adım

                                   Başaracağım! başka çaresi yok



                                        Üstün Öğrenme 
                                     Başarıya sürükleyen Alışkanlıklar
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

YAZAR HAKKINDA

0 yorum: